همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

 
 

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v2

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 
[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 2 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

 

مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 
 

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 2 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

 

آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 2.0.2

 

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 2.0.2

 

 

دانلود + ادامه مطلب
[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

ابزار کامل ویرایش فایل های ویدیویی GiliSoft Video Editor 6.0.0

 

GiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا میتواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزارهای برش قاب ویدیو، ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک میکند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان میدهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک میکند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید. تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی نیز امکان پذیر است با پشتیبانی از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.

 

gilisoft video editor ابزار کامل ویرایش فایل های ویدیویی GiliSoft Video Editor 6.0.0

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
 

 

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

 

دانلود + ادامه مطلب
 

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

   اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

Memory Optimizer Pro استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

 

دانلود + ادامه مطلب
 

[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 34846
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



Alternative content





در اين وبلاگ
در كل اينترنت